Шкільна медіатека – ресурсний центр

забезпечення якості освітнього процесу

Забезпечення навчально-виховного процесу та самоосвіти шляхом формування шкільного інформаційного банку на різних видах носіїв інформації, його максимального використання, інформаційного та бібліотечного обслуговування учнів і педагогів – основна задача шкільної медіатеки. Завдання, що стоять перед національною школою сьогодні, зумовлюють трансформацію бібліотек навчальних закладів, сприяють їхньому реформуванню в бібліотечно-інформаційні центри, що не тільки збирають, зберігають і розповсюджують інформацію для удосконалення знань учнів, але й сприяють підвищенню професійної майстерності педагогів. Усе це потребує змін у формуванні інформаційних ресурсів бібліотек, технічному оснащенні, професійній компетентності бібліотечних працівників як учасників навчально-виховного процесу.

Оновлення основних фондів бібліотек загальноосвітніх навчальних закладів проводиться недостатньо. Близько 80% художнього фонду – видання до 1995 року. Літературних творів українських та зарубіжних письменників, які вивчаються за новими програмами, науково-педагогічної, дитячої, довідкової літератури у шкільних бібліотечних фондах – обмежена кількість. У навчально-виховному процесі використовується література, яка вже не відповідає санітарно-гігієнічними нормам.

Комп’ютеризація шкільних бібліотек міста, підключення їх до мережі Інтернет, наявність сторінок «Шкільна бібліотека» на Web-сайтах навчальних закладів та персональної електронної пошти створили реальні умови для трансформації шкільних бібліотек у медіатеки.

Кiлькiсть переглядiв: 172

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.